Про підготовку та структуру 2024 - 2025 навчального року
Про підготовку та структуру 2023 - 2024 навчального року
Кожен учень має можливість безкоштовно пройти підготовку до ЗНО та тестування
З метою підвищення доступності та якості освіти в Україні компанією «EDUGET» створено інноваційний проект з онлайн-підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання «Будь розумним/Ве Smart», в рамках якого кожен учень отримує безкоштовний доступ до курсів підготовки з української мови та літератури, історії України, математики, біології, англійської мови, фізики, хімії та географії. Кожен курс містить відеолекції, тренувальні та підсумкові тести у форматі зовнішнього незалежного оцінювання.
Ознайомитись з проектом «Будь розумним/Ве Smart» та долучитись до нього можна за посиланням https://besmart.eduget.com/.
Корисні ресурси для підготовки до ЗНО
http://testportal.gov.ua – програмні вимоги та характеристики сертифікаційних робіт, критерії власного висловлювання, правильні відповіді, таблиці переводу тестових балів, т.і.
http://lv.testportal.gov.ua:8080/ – тренувальне он-лайн тестування на сайті Львівського РЦОЯО (переваги- тренування за темами)
http://zno.osvita.ua/ – тести ЗНО минулих років онлайн, перевага – можливість одразу почитати коментар: тема, правило, правильна відповідь, http://zno.osvita.ua/ukrainian/ – за роками.
http://osvita.ua/ – безкоштовний посібник для підготовки до власного висловлювання
http://shevchenko.ukrlib.com.ua/ – інтерактивна біографія Тараса Шевченка
http://all4zno.net/ – фільми on-line з української літератури відповідно до програми ЗНО
https://vintest.org.ua/ – електронна бібліотека з української літератури
http://znoclub.com/ – 7 ресурсів для перевірки своїх знань з української мови та літератури
http://kievtest.org.ua/ – пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкові для розпізнавання абітурієнтами
http://www.lvtest.org.ua/ – тренінг on-line. Дати і події з історії України
http://istzno.dp.ua/ – тематичні тести з основних та пробних сесій ЗНО 2006 – 2017 рр.
Як здати ЗНО
у день ЗНО
"Секрети успішного навчання"
Секрети успіху на уроці
Успіх на уроці забезпечує не тільки якісна самостійна підготовка до нього, але й ефективна робота під час уроку. Аналіз відповідей твоїх однокласників допоможе не тільки краще засвоїти матеріал, але й удосконалити твої власні відповіді за формою та змістом.
Запам’ятай, важливе:
Підготувати все необхідне для уроку до дзвінка.
Не відволікатися, зосередитися на завданні.
Не вигукувати з місця, піднімати руку.
Не жувати на уроці.
Не базікати з сусідом по парті.
Не списувати.
Готувати свою відповідь.
Дотримуватися правил етикету.
Сидіти рівно.
Вимикати мобільні телефони.
"Переробляти" інформацію.
Готуючись до відповіді на уроці:
1. Згадай зміст матеріалу.
2. Подумай або запиши план відповіді.
3. Виділи найголовніше в темі, при відповіді сконцентруйте на цьому увагу.
4. Кожне положення обов'язково доводь, приводь приклади, але коротко і ясно.
5. Обов'язково роби узагальнення і висновки зі сказаного.
6. При необхідності користуйся таблицями, схемами, посібниками, моделями.
7.Якщо твоя відповідь потребує доведення експериментом, підготуй заздалегідь все необхідне.
Секрети планування:
Слово "планування", швидше за все, не асоціюється у тебе з яким-небудь цікавим і захоплюючим заняттям.
Але саме планування може стати твоїм вірним другом і помічником у навчанні, своєрідним "ангелом-охоронцем" від стресів і неприємних несподіванок. Існує думка, що ми втомлюємося від незроблених справ і особливо від того безладу в голові, який виникає, коли невирішені проблеми накопичуються і нашаровуються одна на іншу.
Крім того, планування допомагає людині витрачати менше часу на одноманітну і нудну роботу. Уміння планувати забезпечить не тільки успіх в навчанні, а й майбутні високі професійні досягнення.
З чого починається планування?
У першу чергу, необхідно вміти виділяти головне, тобто тобі належить навчитися вибудовувати проблеми і справи за ступенем важливості.
Потім визнач цілі і склади план дій, необхідних для її досягнення.
Важливо також навчитися відстежувати виконання плану і оцінити отриманий результат.
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
Учні зобов'язані:
• виконувати вимоги з безпеки життєдіяльності, передбачені відповідними правилами та інструкціями,
дотримуватися дисципліни, навчатися сумлінно;
• берегти обладнання, інвентар, матеріали, навчальні посібники тощо, бережливо ставитися до майна школи;
• сумлінно дотримуватись правил особистої гігієни і санітарних норм на місці праці;
• виконувати лише ту роботу, яку доручив учитель, керівник;
• не входити до навчального кабінету без дозволу вчителя;
• не підходити до відкритих вікон, починаючи з II поверху;
• не бігати в класах, коридорах навчального закладу під час навчально-виховного процесу;
• не підходити близько до внутрішніх балконів та не перехилятися через них, не спускатися перилами сходів;
• не допускати грубощів, образ, застосування протиправних дій у вирішенні конфліктних ситуацій до оточуючих;
• не приносити до школи небезпечні предмети (ріжучі, колючі, вибухові, вогненебезпечні предмети, газові балончики, петарди та
інше);
• не палити;
• під час проведення уроку не покидати навчальний кабінет.
Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей
і сучасної молоді. Комп'ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.
Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її
додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв'язання задач.
Всесвітня мережа також задовольняє потребу підлітків у лідерстві. Діти, які добре знають комп’ютер та Інтернет, більш адекватно оцінюють свої здібності та
можливості, вони більш цілеспрямовані та кмітливі. Щоб повноцінно орієнтуватись у віртуальному просторі, дитині треба вчитися структурувати великі потоки інформації, дотримуючись основних правил
безпеки в мережі.
Всеукраїнське соціологічне дослідження, проведене Інститутом соціології НАН України в 2009 році, виявило тривожні тенденції: понад 28% опитуваних дітей
готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі; 17% без коливань діляться інформацією про себе і свою родину (адреса, професія, графік роботи батьків, наявність цінних речей у домі тощо);
22% дітей періодично потрапляють на сайти для дорослих; 28% дітей, побачивши в Інтернеті рекламу алкоголю або куріння, хоча б один раз спробували їх купити, а 11% − спробували купувати наркотики;
близько 14% опитуваних час від часу відправляють платні SMS за бонуси в онлайн-іграх і лише деякі звертають увагу на вартість послуги. Лише у 18% випадків дорослі перевіряють, які сайти відвідує
дитина, тільки 11% батьків знають про такі онлайн-загрози, як "дорослий” контент, азартні ігри, онлайн-насилля, кіберзлочинність.
З метою надання батькам і педагогам допомоги з питань захисту дітей від впливу шкідливої інформації розроблено ряд посібників і складено перелік
рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів. Зазначені матеріали допоможуть відкрити дітям цікавий, корисний і, головне, безпечний Інтернет.
Посібники, які Міністерство пропонує використовувати батькам і педагогам для навчання дітей безпечному користуванню Інтернетом:
1. Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі: посібник для батьків / І. Литовченко, С. Максименко, С Болтівець [та ін.]. – К.: ТОВ "Видавничий будинок «Аванпост-Прим»”, 2010. – 48 с. (http://online-bezpeka.kyivstar.ua).
2. Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі: навчально-методичний посібник / А. Кочарян, Н. Гущина. – К., 2011. – 100 с. (http://www.mon.gov.ua/newstmp/2011/18_02/3/4press.pdf).
3. Безпечне користування сучасними інформаційно-комунікативними технологіями / О. Удалова, О. Швед, О. Кузнєцова [та ін.]. – К.: Україна, 2010. – 72 с.
4. Пам’ятка для батьків "Діти. Інтернет. Мобільний зв’язок”, розроблена Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі (http://www.moral.gov.ua/news/311/).
Перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів, затверджений на засіданні Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (рішення N 2 від 20.04.2010).